Fredag hela veckan?

Ja, som rubriken säger så känns det nästan så för min del nu. Skulle inte spela någon roll vad det är för dag, alla är de lika nu för tiden. Enda gången man vet att det är helg det är då man går ner till centrum för att handla och man inser att affärerna stänger 18 istället för 20 och 21. Haha. Sjukt hur dagvild jag blivit.

Dagen har bara sprungit förbi, möte i Norrtälje som gjorde mig oerhört chockad.. Hmm får se vart detta leder sen då.. Samuel var ju som sagt hos sin mormor då vi var i Norrtälje. Hade gått kanon bra, sovit mestadels av tiden.
Såklart, hinner knappt hem så blir han jätte ledsen.. :( försökte med allt, men ingenting funka, tillsist provade vi med att bada. Åh han var så nöjd!
Nu sover han gott, men elaka jag ska snart väcka honom för en ny blöja och mat.

Är så fruktansvärt trött så jag skulle kunna gå och lägga mig nu. Hua.
Ne, förbereda för natten.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide