Onsdag - nu & då!

Det är helt sinnesjukt vad tiden springer iväg.
För 9 månader sen tog jag studenten.
2 veckor efter det att jag tagit studenten fick jag veta att jag var gravid.
För 8 månader sen så träffa jag min största kärlek, någonsin.
För 7 veckor och 3 dagar sen så förändrades mitt liv nå helt otroligt, till något så himla underbart.
mammas lilla prins <3
Om 33 dagar fyller jag 20år, vilket känns helt sjukt det med. Något som man gått och längtat efter i flera år. - men som inte känns ett dugg intressant längre.
Förut så gick man och tänkte på sin egen födelsedag som det största på hela året, alla år!
Nu har det största hänt detta år, i mitt liv, i alla kommande år.
att fylla 20 känns inte så jävla tufft längre helt enkelt.

puss

Kommentarer
Postat av: Angelika

Blir glad av att läsa din blogg
låter som du växt jätte mycke sen sist jag såg dig
längtar tills man får träffa dig o din prins
tycker om dig som vän, hoppas du oxå gör det
trodde aldrig jag skulle ha en vän på åland, vilket jag har. en väldigt underbar vän

Svar: åh, söt du är! <3
Caroline

2013-03-22 @ 00:28:02
URL: http://sweeetangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide