Sightseeing

Natten som var va sämre nu igen, stackars lilla Samuel hade ont.. :(
Kan skriva en annan gång om hur det är att leva med ett kolikbarn.

Dagen började med att åka in till Mariehamn då n skulle på ännu en arbetsintervju, efter det åkte vi till sparhallen och kantarellen, kikade lite och även handla ett par grejer.
Efter det åkte vi ut mot godby, då n aldrig varit där. Inget speciellt där egentligen, tycker jag. Men nu skriver de även i tidningarna att de ska göra godby till Ålands näst största stad.
Åkte efter de till farmor och farfar, fikade!

Sen hamnade vi återigen i stugan, med en liten Samuel som varit vaken ett par timmar, fortsatte med det även här. Efter ett gäng timmar märktes det hur trött han faktiskt var, men tokvägrade sova. Bestämde oss då för att gå ut och gå en sväng, sagt och gjort, pojken somnade... I ca 20min, hamnade hos grannarna på kaffe, då han bestämde sig för att vakna. Så det var bara att ge sig ut och gå igen, somnade om igen efter ovanligt lång tid faktiskt, men tillslut så! Har sedan dess sovit, lilla hjärtat❤

N har honom nu på magen och håller på att somna själv, mina fina! ❤❤❤

Imorgon åker vi hem, ångest! :(
Ne, nu ska jag kika lite på tv.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide