Livets första.

min stackars lille pojke är sjuk :(
tok förkyld, febrig, snorig, hostar, rosslar, slö och inte alls lika matglad som han brukar vara.
det är både jobbigt och tråkigt att se han såhär, stackarn.. :/
 
Åkte in till Uppsala, akademiska barnsjukhuset och fick han undersökt under kvällen som var,
inget rs, än iallafall. Trots att det cirkulerar häromkring i hallstavik.
Så han har alltså fått sin första kraftiga förkylning.
Ganska skönt att det inte var nå farligt iallafall...
men nu måste vi verkligen vara uppmärksamma så att det inte blir värre, eller att slemmet sätter sig i luftvägarna och sen blir rs. något sånt orkar jag inte, stackarn har det jobbigt ändå nu.:(

Just nu ligger lillhjärtat i sin säng, upphöjd vid huvudändan, både under sängbenen och under madrassen.
Vaknar han nu inatt så ska jag lägga honom i babyskyddet, han älskar ju att sova i den och han kommer ju i rätt ställning för hostan och förkylningens skull så.. :)
mamma's hjärta <3

nej nu ska jag hoppa i säng, ska till BM på återkontroll imorgon/idag! :)
godnatt
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide